فیروزآباد ، خیابان بروجردی پاساژ صادقیه طبقه یک
با ما تماس بگیرید
07138722798
دسته‌بندی کالاها

قوانین و شرایط استفاده

شرایط و قوانین

تمامی اصول و فعالیت فروشگاه اینترنتی کالامین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می‌باشد. مطابق این قوانین کاربر نیز موظف به رعایت اصول مرتبط با آن است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه کالامین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

خسارت در هنگام حمل و نقل
وبسایت فروشگاهی کالامین همواره نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت سلامت و بدون آسیب، تحویل به خریداران در سراسر کشور گردد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده‌ی شرکت حمل و نقل می باشد.

پیشنهاد فروشگاه کالامین برای ارسال کالا، همواره از طریق موارد درج شده در سایت می‌باشد و مسئولیت هرگونه درخواست تغییر در روش ارسال کالا که منجر به آسیب کالا در حمل نقل شود به عهده‌ی خریدار است.

آیین نامه ی خرید از سایت کالامین

- با توجه به احتساب تاریخ گارانتی کالاهای الکترونیکی خارجی از تاریخ تولیدشان و زمانبر بودن پروسه ترخیص کالا، ممکن است زمان خرید کالا، مدت زمانی از تاریخ گارانتی گذشته باشد. لذا مشتری بایستی قبل از خرید از بخش پشتیبانی استعلام لازم را اخذ و سپس در خصوص خرید تصمیم گیری نماید.

- سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.

- در صورت بروز حوادث غیرمترقبه نظیر جنگ، سیل، زلزله، اتش سوزی و طوفان و غیره وقوع هر حادثه ای که ممانعت از وقوع آن در اختیار فروشگاه کالامین نباشد و موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث به عهده فروشگاه کالامین نخواهد بود.

- ممکن است در زمان ثبت سفارش، چند نفر به صورت همزمان یک کالا را سفارش گذاری کنند که موجودی کافی نداشته باشد. در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده است. بدیهی است که وجه پرداخت شده نفرات دیگر به ایشان عودت داده خواهد شد و مجموعه فروشگاه کالامین هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالای فوق ندارد.

- کالاهایی که شامل گارانتی شرکتی می باشند، در صورت بروز مشکل به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.

با توجه به سیاست مجموعه فروشگاه کالامین در راستای توزیع کالا به صورت مستقیم برای مصرف کننده، محدودیت سفارش گذاری یک کالا به تعداد برای برخی از کالاها وجود دارد. بدیهی است فروشگاه کالامین می تواند کالای جایگزین را پیشنهاد یا وجه پرداخت شده مشتری را به ایشان عودت نماید.

- عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.

- کالاهایی که به صورت باندل(کالاهایی که به همراه کالاهای دیگر بایستی سفارش گذاری شوند)،در سایت قرار داده می شوند، قابل فروش به صورت غیرباندل یا تکی نمی باشند. در صورت خرید مشتری به صورت تکی، وجه پرداخت شده به حساب ایشان واریز خواهد شد.

- در صورت مشاهده هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی، مشتری بایستی ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا از ساعت ۱۰ الی ۱۹ به پشتیبانی فروشگاه کالامین اطلاع دهد.در صورتی که این مغایرت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ باشد(در صورت استفاده از آفر ویژه تست قبل از ارسال کالا، به هیچ عنوان نباید از کالا استفاده شود).

- فروشگاه کالامین ، اصلی بودن کالاهای ارائه شده را ضمانت می‌نماید. در صورتی که کالا اصل نباشد با کلمه «طرح» یا «غیر اصلی» در نام کالا مشخص می‌شود. بدیهی‌ست مقوله گارانتی متفاوت از ضمانت اصالت می‌باشد و کالاهایی نظیر پردازنده‌های اینتل با فن و بدون فن وجود دارند که با وجود دارا بودن اصالت و کیفیت، فاقد گارانتی هستند.

- به دلیل نوسان های قیمت روی گوشی ها ، تبلت ها و محصولات اپل و مایکروسافت درصورت تغییر قیمت درهر زمان، امکان اصلاح قیمت در سفارشات پرداخت شده وجود ندارد.

شرایط بازپس فرستادن کالا

  • چنانچه کالا در مدت زمان ۷ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نصب و راه اندازی، تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی فروشگاه کالامین و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد. در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید. لازم به ذکر است کالاهای زیر شامل 7 روز مهلت تست نمی باشند:
    1. پردازنده های (Cpu intel) شرکت اینتل به دلیل عدم وجود شماره سریال جهت شناسایی آنها
    2. قطعاتی نظیر مادربرد، هارد و غیره که بر روی سیستم اسمبل شده باشند(پیچ شده باشند)
    3. کالاهایی که به عنوان هدیه، همراه با کالای خریداری شده ارسال می شوند.
    4. محصولات مصرفی مانند: باتری، خمیر حرارتی، پک سی دی و پک دی وی دی، تونر و کارتریج پرینتر، دستمال، اسپری، مایع نظافت، پد موس و کالاهای مشابه دیگر
    5. کلیه کالاهایی که فاقد شماره سریال واحد هستند نظیر: ایرپادها، هدست های سامسونگ و شیائومی و
    6. مانیتور هایی که زیر 6 عدد پیکسل سوخته داشته باشند.
    7. گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها در صورتی که:
      • سیم‌کارت خورده باشد.
      • ثبت مالکیت (ریجستر) شده باشد.
      • از نظر ظاهری آسیب دیده یا دارای خط و خش باشد.
  • کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.
  • کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور و کارت گارانتی (در صورت وجود) برای  فروشگاه کالامین ارسال شود.
  • مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.
  • اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده فروشگاه کالامین میباشد.
  • مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند(چه کالا تست شده و چه تست نشده باشد). بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد. درصورتی که کالا به دست مشتری رسیده باشد و پلمپ آن مخدوش یا باز شده باشد امکان مرجوعی کالا وجود ندارد.
  • چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی وغیره باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی فروشگاه کالامین موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.

ارسال نظر
وبسایت فروشگاه کالامین هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد همچنین نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فروشگاه کالامین درباره محتویات آن نمی باشد لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

لطفاً کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

1- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.

2-برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.

3-نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا مزایا را در بر نگیرد بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.

4-با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.

5-تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.

6-کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد باعث عدم تایید نظر کاربر خواهد شد.

7-با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند.